Şuan Okunuyor
Tokyo

Tokyo

Günümüzde bütün moda evleri seçimini neden Tokyodan yana yapıyor? Tamamen farklı bir nedenden. Son yıllarda büyük markaların ve moda evlerinin de farkına vardığı bir potansiyel var Japonya’da. 2004 yılında en büyük butiğini Tokyo’da açan Chanel bu potansiyelin erken tanıklarından.

PEKİ NEDEN TOKYO?

Tokyo’nun yeni bir moda merkezi haline gelmesi şaşırtıcı değil. Japonya dünyanın üçüncü büyük ekonomisi. Alım gücü olarak pazarda dikkate değer bir yere sahip. Çin’i aksesuar, Amerika’yı da hazır giyimde önde düşünürsek, Japonya bu ikisinin mükemmel kombinasyonu. Ancak büyük modaevlerinin ekonomik çıkarlarından daha çok üzerinde durdukları konu her zaman için itibarları olmuştur. Bu noktada Japon tüketici bu tür markalar için tüm niteliklere sahip; seçiciler ve gelenekten gelen kaliteyi anlıyorlar. Moda öncülerinin açtıkları mağazaların yanında büyük moda etkinliklerini de burada gerçekleştirmeleri sadık Japon tüketicilerine verdikleri değeri göstermeleriyle alakalı.

İLHAM KAYNAĞI

Tokyo’nun fütüristik ve dinamik havası da hesaba katmamız gereken etkenlerden. Hiç sönmeyen ışıkları altında şehrin her yeri ayrı bir ilham kaynağı. Bu da büyük tasarımcıların koleksiyonlarını daha zevkle sunmalarını sağlıyor. Artık Batı’nın sıkılmak üzere olduğu oryantalist çekicilikten fazlası var

Japonya’da; Uzakdoğu cazibesinin modernizmle kusursuz birleşimi.

Ayrıca Bakınız

Henüz Tokyo ile ilgili büyük yargılara varmak için erken. Paris, New York, Londra gibi şehirlerin sanat ve moda konusunda beslendikleri kaynaklar Japonya’yla kıyaslandığında daha kuvvetli ve eski. Tokyo için ünlü tasarımcıların bekleme yapmaktan hoşlandıkları bir durak diyebiliriz. “Tokyo bir Paris olur mu?” sorusu ise şu an için rafta.

#tokyorehberi   
#japonyawiki   
#cultureandart   
#cityguide 
#casuallook 
#2015trendleri  #lacoste   #2015yaztrendleri   #lacosteindirim   #lacostegömlek   

Yorumları görüntüle (0)

Yorum Yapın

Eposta adresiniz kimseyle paylaşılmayacaktır.